هلدینگ مهاجرتی ویستا
پرسپولیس بهترین تیم نیم فصل لیگ برتر
نیم‌فصل نخست لیگ برتر به روایت آمار

پرسپولیس بهترین تیم نیم فصل لیگ برتر

شاگردان گل‌محمدی بسیاری از آمارهای مثبت نیم‌فصل نخست را درو کردند و نفت مسجدسلیمان نیز در آمارهای منفی، سرآمد دیگر تیم‌ها بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تماشاگران امروز/، با تساوی بدون آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان در دیدار معوقه هفته سیزدهم، نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال ایران با انجام ۱۲۰ بازی خاتمه یافت که در مجموع ۲۱۵ گل در این دیدارها به ثمر رسید و آمار ضعیف ۱.۷۹ گل در هر بازی را در مقایسه با لیگ‌های مطرح اروپایی به ثبت رساند.

بررسی عملکرد ۱۶ تیم لیگ برتری نشان می‌دهد پرسپولیس بهترین عملکرد را توانسته از خود ثبت کند و با اقتدار قهرمان نیم‌فصل شود و نفت مسجدسلیمان نیز بدترین عملکرد نیم‌فصل نخست را به خود اختصاص داده است. پرسپولیس، سپاهان و گل‌گهر جزو هجومی‌ترین تیم‌های نیم‌فصل نخست لیگ بودند و میانگین گلزنی را بالا برده‌اند. با وجود جدایی لوکادیا از پرسپولیس در اواسط نیم‌فصل، این بازیکن هنوز هم بهترین گلزن لیگ برتر است و فقط عباس‌زاده توانسته هم‌پای او برای تیمش گلزنی کند.

تیم‌هایی مثل تراکتور و نساجی نیز هم عملکرد هجومی خوبی داشتند و هم در خط دفاع ضعیف بودند تا بازی‌هایی که این تیم‌ها در آن به میدان رفته‌اند، جزو بازی‌های پرگل لیگ برتر باشد.

 

منبع: ایسنا
EXNOVIN
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.